Pragniemy poinformować o awarii systemów informatycznych KARMAR S.A. trwającej od 30 stycznia br. W związku z tym działanie niektórych funkcjonalności naszych systemów IT, w tym poczty e-mail, jest znacząco utrudnione.

Prosimy Państwa serdecznie o kontakt telefoniczny lub w wymagających tego sytuacjach, na stworzone do odwołania skrzynki mailowe jak poniżej:

1. handlowy@biuro.karmar.com.pl – sprawy związane z relacjami handlowymi KARMAR S.A.

2. techniczny@biuro.karmar.com.pl – sprawy związane z dokumentacją toczących się
postępowań przetargowych i ofertacyjnych.

3. serwis@biuro.karmar.com.pl – sprawy związane z usterkami i serwisem na projektach.

4. wroclaw@biuro.karmar.com.pl – sprawy związane ze współpracą z Oddziałem we Wrocławiu.

5. kontakt@linkcity-pl.com – sprawy związane z relacjami biznesowymi ze spółką Linkcity Polska.

6. finanse@biuro.karmar.com.pl – sprawy rozliczeń finansowych.

7. hr@biuro.karmar.com.pl – sprawy związane z zasobami ludzkimi i komunikacją.

8. prawny@biuro.karmar.com.pl – sprawy związane z zapytaniami do działu prawnego.

9. administracja@biuro.karmar.com.pl – sprawy bieżące inne.

10. bhp@biuro.karmar.com.pl – sprawy związane z wypadkami i incydentami na budowie.

Poinformujemy Państwa o przywróceniu dotychczasowej funkcjonalności naszej sieci informatycznej niezwłocznie.
W przypadku pytań dotyczących awarii prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 723 098 511
Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Kliknij aby pobrać dokument z informacją.

 

Instagram

@foto_karmar